Protein Diet

3
Protein Diet aslında dukan diyetinin en çok konuşulan bölümlerinden oldu. Ama nedir bu Protein Diet? Nasıl yapılır Protein Diet? Ve Dukan Diyetinin neden en çok konuşulan bölümü oldu Protein Diet?

Siz de hayatınızda bütün kötü olan şeyleri atmaya karar verdiniz ve kendiniz için yapacağınız en iyi şeyin aslında kilolarınızdan kurtulmak olduğunu fark ettiniz. Bunun için verdiğiniz bu karar sonucunda hem sağlıklı beslenecek hem de Protein Dietinin bir bölümünü oluşturduğu Dukan Diyeti ile dilediğiniz gibi kilolarınızdan kurtulacaksınız.

Son zamanlarda protein diyeti baya konuşuluyo eminim çoğunuzda duymussunuzdur..uygulamak için araştırma yapıyorsunuzdur bende gecen internette gezinirken gördüm ve bunu siz degerlı okuyucularımla paylasmak ıstedım..umarım bır nebze olsun ısınıze yarar ve bızde sevınırız ..size şimdiden kolay gelsin okuyucularım buyrun bakalım ne diyceksiniz..
Fransa’nın tanınmış beslenme uzmanı Dr. Pierre Dukan’ın “Zayıflamayı Bilmiyorum” isimli kitabı satış rekorları kırıyor. Dukan’ın spor yapmadan sınırsız et, tavuk ve balık yenilerek kilo kaybedilebileceğini öne sürdüğü diyetinin amacı insanları strese sokmadan zayıflatmak.
Protein ağırlıklı diyetin ilk hedefi yağ hücrelerinin bir an önce yok edilmesi. Sınırsız protein tüketip aç kalmadığınız ve az miktarda yağ kullandığınız için vücut, mevcut yağ depolarını harcamaya başlıyor.
protein diyeti nedir 150×150 Protein diyeti ile zayıflama mümkün!İlk 10 gün balık
“Dukan Diyeti”nde ilk şart yeme alışkanlığını değiştirmek. Bunun için de ilk 10 gün ağırlıklı olarak sadece balık, yağsız et, yumurta, tavuk, yoğurt, süt, peynir ve gibi yiyecekler tüketiliyor.
Dr. Dukan, “İlk beş gün içinde asgari 3 azami 7 kilo verdiğinizi göreceksiniz” diyor.
Bu ilk dönemde bazı insanlar, yeme alışkanlıkları değiştiği için yan etki olarak ağız kuruluğu ve nefes sıkışıklığı çekebilir. Bunun üstesinden gelmek için de bol bol su içilmesi tavsiye ediliyor.
İlk on günlük aşamada sırasıyla şu yiyeceklerin yenilmesi tavsiye ediliyor .
Hangi gün ne yiyorsunuz?
– 1. gün: Sığır eti
– 2. gün: Hindi ve tavuk.
– 3. gün: Yağsız etler.
– 4. gün: Tavuk ciğeri, Sığır eti.
– 5. gün: Bütün balık çeşitleri.
– 6. gün: Kabuklu deniz ürünleri .
– 7. gün: İkiye kadar yumurta.
– 8. gün: Yoğurt ve süt.
– 9. ve 10. günler: Marul ve diğer yeşillikler
Protein ve limitsiz sebze
İkinci aşamadaki ilk on gün ise, proteinlere ek olarak sebze tüketiminden oluşuyor.
İkinci on günde günde en az 1,5 litre su içilmesi gerekiyor.
Üçüncü aşamadaki 10 gün ise her gün protein ve sebze tüketmenin yanında mevye yeme zorunluluğu da başlıyor.
Meyve yanında yavaş yavaş bir parça ekmek, bir kez istediğiniz şekilde mükellef bir yemek ziyafeti de çekebiliyorsunuz.
Uyum olarak nitelenen dördüncü aşamada ise artık istediğinizi yemekte serbestsiniz. Hiç bir suçluluk ve sınırlama olmadan isteğiniz besini tüketebilirsiniz.
Bu aşamadaki tek kural ise, her perşembenin protein günü olması.
Bir kaşık tatlı bile yasak!
‘Saldırı’, ‘Yolculuk’, ‘Takviye’ ve ‘Koruma’ isimli 4 aşamadan oluşan diyette tabii ki yapılmaması gerekenler de var.
Özellikle ilk üç günde yoğun egzersiz yasak.
Öğünlerin de atlanmaması gerekiyor.
Ketçap, mayonez gibi yağ ve şeker içeren soslar kullanılmayacak.
Bu aşama hiçbir sapma veya özür kabul etmiyor .
Tuzdan uzak durulması gerekiyor.
Tatlılardan ise ‘Bir kaşık alayım sadece’ demek bile diyeti bozuyor.
Aranızda protein diyeti yapan arkadaşlarımız var ise bu konu ile alakalı yorumları yazmalarını ve diğer arkadaşlarımıza yardımcı olmalarını istiyoruz.

 




  1. 3 Yorum “Protein Diet”

  2. meral yücel koca Diyor ki :

    bu diyete başlamak ıstiyorum


    25 Mayıs 2014 saat 19:18.

  3. leyla Diyor ki :

    Selam ben bu dukan diyetine basladim buqun 6gunumdu amma hesini doqru yapdim 1yanlisim yulaf kepeyini 2defasinda cok tuketim bu diyetimi bozdumu


    29 Kasım 2014 saat 23:08.

  4. özgür Diyor ki :

    tafsiye ederim kesinlikle işe yarıyor


    04 Şubat 2015 saat 14:57.

Yorum Yazın

Etiketler:, , ,