Dukan Diet Plan

dukan3
Dukan Diet Plan ile dilediğiniz kadar zayıf ve sağlıklı olabileceksiniz. Aslında yapmanız gereken sadece karar vermek. Siz isteyin yeter ki!

Dukan diyetinin ilk önce karar vermeniz gereken aşaması olan başlangıçta kendinize hedef koymalı ve hemen ardından atak evresi ile işe başlamalısınız. Aslında Dukan diyetini tüm detayları ile incelediğinizde tamamen bir bütün olduğunu ve diğer bildiğimiz ve alışkın olduğumuz diyet listelerinden farkını göreceksiniz. Siz isteyin yeter ki tamamen gerisi Dukan diyetinin başarılı uygulanmasına kalıyor. Kendine özgü yemekleri, farklı lezzetleri ve tarzı ile her zaman başarısı yüksek olan Dukan diyetini mutlaka araştırmalı ve eğer karar vermediyseniz biran önce karar vermelisiniz. İşte size araştırmanız ve öğrenip, karar vermeniz için büyük bir fırsat;

ATAK EVRESİ ÖZETİ

Süresi, vakalara göre, 1-10 gün arasında değişen bu dönemde, belirtilen on kategorideki besinleri ve ekstraları yeme hakkınız var. Bu on kategoriden, hoşlandığınız ya da size uygun gelen gıdaları hiçbir sınırlama olmadan, günün istediğiniz saatinde, dilediğiniz kadar tüketebilirsiniz.Ayrıca bu gıdaları birbirleriyle karıştırma özgürlüğünüz de var.

Yediklerinizi çeşitlendirin, yiyecekleri sırayla ya da sırasız tüketin, tüketim biçiminizi değiştirmeyi deneyin ve atak döneminde yenebilecekler listesinde belirtilen bütün gıdaların gerçekten tamamen sizin olduğunu unutmayın.

SEYİR EVRESİ ÖZETİ

Atak döneminde izin verilen bütün gıdalara devam ederken, bunların yanına, çiğ ya da pişmiş sebzeleri de ekleyin. Her zamanki gibi bu sebzelerin yeneceği miktara, yenebileceği saatlere ya da izinli diğer gıdalarla karıştırılmalarına herhangi bir kısıtlama getirilmemiştir.

Bütün seyir evresi süresince, hedeflemiş olduğunuz kiloya gelene kadar sebzeli ve sebzesiz protein dönemlerini dönüşümlü olarak peşpeşe uygulayın.

GÜÇLENDİRME EVRESİ ÖZETİ

Bu geçiş döneminin süresi verilen kiloyla bağlantılı olarak hesaplanır: Verilen her kilo için 10 günlük yeni rejim yapılmalıdır. Eğer 20 kilo verdiyseniz, öyleyse bu dönemi 200 gün boyunca sürdürmelisiniz.

Yeni kilonuzu korumayı hedeflediğiniz bu güçlendirme evresi boyunca, bu dönemdeki izinli besinleri tüketmekte özgürsünüz ve sürdürmekte olduğunuz rejime mümkün olduğunca sadık kalmalısınız. Bu evrede izinli gıdaların yanı sıra haftada 2 kez ödül yemeği hakkınız vardır. Verdiğiniz kiloyu korumada yardımcı olacak haftada 1 gün atak rejimindeki gibi saf protein diyeti de atlanmamalıdır.

KORUMA EVRESİ ÖZETİ

Haftanın 6 gününde her istediğinizi yemeye geri dönebilirsiniz. Bu arada kilo koruma amaçlı önerilen gıda gruplarını da aklınızın bir köşesinde tutup gerektikçe bunlara başvurabileceğinizi unutmayın. Bütün zayıflama programını sıkı sıkıya takip edin, öğrendiklerinizi uygulayın. Yaşamınızın geri kalanı boyunca kendinizi güvenceye almak için protein perşembeleri uygulayın. Yaşamınızı sanki asansörler hiç yokmuş gibi sürdürün. Ayrıca yaşamınızın geri kalanında her gün 3 çorba kaşığı yulaf kepeği yiyin.




  1. (1) Yorum “Dukan Diet Plan”

  2. merve Diyor ki :

    dukan diyeti hayatima yepyeni bir sayfa acti onun sayesinde 5 aya tam 5 kilo verdim cok mutluyum


    05 Ekim 2014 saat 21:29.

Yorum Yazın

Etiketler:, , , ,