Ramazanda Dukan Diyeti

Dukan Diyeti Testi
Ramazanda Dukan Diyeti nasıl devam edecek? Ramazanda Dukan Diyeti ve detaylarını merak ediyorsanız işte size tüm detayları ile Ramazanda Dukan Diyeti…

Ramazanda Dukan Diyeti nasıl uygulanır? Ramazanda Dukan Diyetine nasıl devam edilir? Ramazanda Dukan Diyeti ve farklılık gösteren detayları nelerdir? Ramazanda Dukan Diyeti ile kilo vermeye devam edilebilir mi? Ramazanda Dukan Diyeti ve tüm detayları sizin için sayfamızda. Hem mübarek ramazan ayında kilo almadan diyetinize devam edebilir hem de sağlığınız için Ramazanda Dukan Diyetinin önemini bir kez daha anlayabilirsiniz. Ramazanda Dukan Diyeti ile veremediğiniz ve ramazanda da ara vermek istemediğiniz için kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Yapmanız gereken hem orucunuzu tutmak hem de sağlığınız için gereken kilolardan bu kadar kolay kurtulmak. Siz yeter ki isteyin kilo vermek bu kadar kolay…

Dukan ramazanda seyir evresinde olanlar için seyirin her gününü

PROTEİN+SEBZE olarak uygulamayı öneriyor.

Bu oldukça iyi bir öneri olsa da bizim mükellef ramazan sofralarımız düşünüldüğünde oruç tutacakları pek tatmin edecek gibi görünmüyor.

-Seyirdeyseniz ve ramazan süresince iftar-sahur arası kaçamak yapma olasılığınız yüksekse bu dönemi güçlendirme ile geçirmeniz diyetten tamamen vazgeçmekten daha iyi bir fikir olabilir.

Hatırlarsanız  ,Dukan’ın tatile gideceklere önerdiği uygulama şeklini geçen yaz paylaşmıştım.

(tatilde dukan)

Seyirde olup da yaz tatiline gidiyorsanız kaçamak yapma ihtimalinizi ortadan kaldırmak için o süre zarfında güçlendirme uygulamayı öneriyordu Dukan.

Nasıl mı?

*6 gün seyir evresinin sebze+protein günündeki gibi saf proteinler ve sebzelerle devam ediyoruz.

*Günlük öğüne 2 dilim tam buğday ekmeği,40gr kadar yağlı peynir ve bir porsiyon meyve ekliyoruz.

*1 gün ataktaki gibi saf proteinle besleniyoruz.

*haftada 2 öğün ödül yemeği yiyoruz(peşpeşe günleri veya öğünleri seçmemek şartıyla dukan’a uygun olma şartı olmayan başlangıç,ana yemek,tatlı )

*2 litre su içiyoruz.

*En az 25 dakika yürüyoruz.

Diyetinize ekleyeceğiniz meyve ,tam tahıl ekmeği ve arada yapacağınız ödül öğünleri  diyete devam etmenizi sağlarken bu süreçte kilo almamanızı da garantiler.Ramazan bittiğinde seyire kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Normalde güçlendirmede olan saf protein günlerini de -ramazan’ın oldukça sıcak geçeceğini de düşünürsek- güçlendirmeye hiç eklememek ,her zamankinden fazla suya ihtiyaç duyacağınız bu dönemde vücudu saf proteinle yormamak adına daha iyi olacaktır.

İftardan itibaren yavaş yavaş yemeye başlamak tüm oruç tutanlar için önerilen bir yöntem olmakla beraber ,diyet yapanlar için de doyma tatmini sağlamak için özellikle önemli.

Örnek bir menu oluşturmak gerekirse,

İFTAR:

-Dukan’a uygun bir çorba çeşidi.1 dilim tam tahıl ekmeği(25gr)

İFTARDAN 1 SAAT SONRA:

Dukan’a uygun olmak kaydıyla,

-Etli sebze yemeği ve/veya ızgara et-tavuk-balık

-1 dilim tam tahıl ekmeği

-Salata/köz veya haşlama sebze

-Yağsız yoğurt

İFTAR-SAHUR ARASI:

-1 porsiyon meyve ve/veya dukan tatlılarından arzu ettiğiniz biri

SAHUR:

-2 yk yulaf kepeğiyle yapılmış istediğiniz herhangi bir yiyecek

-Dukan’a uygun kahvaltılık seçenekleri

Yukardaki menüye yaz olduğunu da hesaba katarak Dukan’a uygun diğer içecekler dışında 2-2,5lt su eklemeyi unutmayın.

Yulaf kepeğini sahurda tüketmek gün boyu sizi tok tutacaktır.

Sahurdaki kahvaltınıza sizi gün içinde susatabilecek şarküteri ürünleri eklememek daha iyi bir seçenek olacaktır. Haftada 1 gün bu menüye nişastalı gıda,1 gün de ödül öğünü ekleyerek güçlendirmeye uygun hale getirebilirsiniz.




Yorum Yazın

Etiketler:, ,