Dukan Diyeti Koruma Evresi

Dukan Diyeti Zararlari
Dukan Diyeti Koruma Evresi genellikle en çok merak edilen evrelerden. Dukan Diyeti Koruma Evresi ile arayıp da merak ettiğiniz her şey burada.

Oldukça zorlayıcı ve yorucu bir diyet olduğu iddia edilen Dukan Diyeti Koruma Evresine gelindiği zaman artık ne kadar kolay ve rahat olduğunu anlayanlar hep bu evre için yapmışlardır. Oldukça rahat şekilde devam edecek Dukan Diyeti Koruma Evresi için bir kaç önerimiz olacak size. Tabi ki Dukan Diyeti Koruma Evresini ve diğer evrelerini merak eden içinde tüm detaylar sitemizde. Sizin için araştırdık ve daha fazlasını her an sayfalarımızdan arayıp bulabilirsiniz. Dukan Diyeti, Atak evresi, seyir evresi ve  Koruma Evresi ile devam eden günlerde de tüm detaylara ulaşabileceksiniz.

Son olarak, zayıfladıktan sonra verilen kiloların korunması için fazla zorlayıcı olmayan ama mutlaka uygulanması gereken üç basit zorunluluk var: Hayatın geri kalanı boyunca haftada bir gün, örneğin Perşembe günleri Dukan Diyeti’nin atak evresini uygulamak; asansör kullanmamak; günde üç kaşık yulaf kepeği tüketmek. Bu üç zorunluluk katı ve vazgeçilmezdir ama oldukça etkilidir.

Kilolar verildikten, uygulanan talimatlar zinciri ve kısıtlamalar sayesinde geri alınmaları önlendikten sonra, zafer kazanmış ve sıklıkla çok mutlu olan aşırı kilolu kişi hala hassastır ve er ya da geç –genellikle çok sürmez- şeytana uyar. Ancak diğer yandan, bir daha asla bu dengeye ve beslenme uzmanlarının indiği kiloyu koruması için ona öğütlediği bu beslenme düzenine ulaşamayacağını bilir.

Ne kadar çelişkili görünse de, hedeflediği kiloya ulaşmış eski aşırı kilolu, yalnızca talimatlara uymakla kalmaz, bunlara ihtiyacı olduğunu bilip gönüllü olur. Bunların açık, kesin ve belli bir amaca yönelik oluşlarını, tekrar kilo alma riski olmadan haftanın altı günü normal beslenebilmesine izin verişlerini sever.

Rejim biter bitmez yeniden kilo alma olasılığını azaltmak amacıyla bazı önlemler alınmalıdır. Bu önlemlerin ilki çok basit, tek yapılması gereken güçlendirme evresinin yiyecek temelinden faydalanmak. Bütün protein ve sebzelerden istendiği kadar, meyve, 2 dilim tam tahıllı ekmek, 40 gram peynir, haftada iki porsiyon nişastalı besin ve 2 öğün ödül yemeği. Herhangi bir tehlike hissettiğinizde, ya da yeniden kilo almaya başladığınızda, hemen bu besinlere geri dönmelisiniz. İkinci önlem protein Perşembeleri. Üçüncü önlemse asansöre binmeyi bırakmak ve günde 20 dakika yürüyüş, son önlemse hayatınız boyunca günde 3 kaşık yulaf kepeğidir.

Bu önlemler alındığı takdirde, Dukan Diyeti daha etkili hale gelecektir. Sonuç olarak, Dukan Diyeti’nden öğrendikleriniz sayesinde besinleri birbirinden ayırt etmeyi ve değer sırasına göre derecelendirmeyi, bunların bedeninize yapacağı etkiyi bilirsiniz. Böylece hem önlemlerinizi alır, hem de kilonuzu sabitler, verdiğiniz kiloyu bir daha almamak üzere vermiş olursun.




Yorum Yazın

Etiketler:, , ,