Dukan Diyeti Meyve

meyve

Dukan diyetinde önemli olan değişiklikler var. Mesela her meyvenin yenmemesi ya da yasaklı olan yiyecekler. Dukan diyetinin bir çok özelliği olduğu gibi kendi içerisinde sırları da var. Oldukça dikkatli okumalı ve buna göre diyetlerinizi gerçekleştirmelisiniz.

Dukan diyeti ile zayıflamak isteyen insanblar genellikle ön yargı ile yaklaşıyor ve farklılıklar gösteriyor. Her insanın diyete bakış açısı ve inancı farklı olduğu için genellikle ön yargılı olabilir ve hatta yapıp yapmama konusunda direnebilirler. Bunun için öncelikli olarak dikkatli şekilde okunmalı ve hayatınıza yön verecek olan bu diyet ile siz de inanılmaz sonuçlar elde edebilirsiniz. Burada sizin için araştırıp önemli detaylar yer alıyor. Siz isteyin yeterki ki,lo vermek bir kitabın içinde yazanlar ile size yardımcı olabilecek kadar basit. Bol şans :)

1- Patlıcan

Etkili ve lezzetli bir zayıflama sırrı.

Patlıcan, çok önemli bir maddeyi bünyesinde barındırır: pektin. Bu madde ayrıca besinsel değerini patlıcana veren maddedir. Pektin sindirim sistemine girdiğinde, jelimsi bir hal alır. Bu jel etrafındaki tüm besinleri sarar, özellikle şekeri, yağı ve hatta proteini. Yani kalorileri. Bu kaloriler dışkıyla insan vücudundan atılır. Elmada da pektin bulunur ancak elmadaki pektin şekerden ayrışamaz, buna karşın patlıcanın 100 gramı sadece 22 kkal içerir. Sır içinde başka bir sır daha ister misiniz? Büyük bir patlıcanı alın, etrafına 4-5 sarımsak serpin ve kızarana kadar fırında pişirin. Piştikten sonra ikiye bölüp içini ufak bir kaşıkla çıkarın. Afiyet olsun!

2-Yasaklı Meyveler

Benim diyetimde, meyveler ancak Güçlendirme evresinde izinliler. Doğru Kilonuza ulaştığınızda yiyebilirsiniz. Bir kez manava gittiğimde tam 45 çeşit meyve saymıştım. Bu da demek oluyor ki dünyanın her yerinden meyveler artık marketlere geliyor.

Bu 45 meyvenin 4’ünden kaçının.

1. Muz: Vitamin yönünden düşük bir besin olmasına karşın çok şeker içeriyor.

2. Üzüm: Tam bir şeker deposu.

3. Kiraz: Üzüm kadar şekeri var ve biz bu besini neredeyse hiç çiğnemeden tüketiriz.

4. İncir: Önceleri manavlarda bulmak zordu ancak Türkiye’den ihraç edilmesiyle artık bulmak mümkün.

Elbette ki bu dört meyveyi sizden hayatınız boyunca yememenizi istemeyeceğim ancak eğer kilo kontrolünüzü sağlama almak istiyorsanız, yiyeceğiniz onlarca başka meyve olduğunu unutmayın.

3- Yağsız Süt Ürünleri

Filedelfiya’da katıldığım bir konferansta bir kadın gazeteci, bana neden Fransızlar’ın Amerikalılar kadar kilolu olmadığını sordu.

Hiç düşünmemiştim ancak gerçekten de durum böyleydi. Tam 30 yıldır diyetime yüksek kalitede proteinleri içeren yağsız süt ürünlerini dahil ediyorum. Kilo vermek için süt ürünlerinin yeri gerçekten önemli. Bu geniş süt ürünü yelpazelerinden, yağsız yoğurtları, yağsız krem, lor ve çökelek peynirini tercih edin. Üstelik bu yiyecekleri yanınızda taşımak da kolaydır. Koku yapmazlar, ucuzdurlar ve çok az kalori içerirler. Doyurucudurlar, tatları hoştur ve tatlandırıcılarla tatlı bir hale gelebilirler. Süt ürünleri, Tanrı’nın bize birer hediyesi gibi. Laktoz intoleransına çok kulak asmayın, gerçekten böyle bir durum vardır ancak enderdir.

4-Elma Şarabından Elde Edilen Sirke

Ana öğünlerinizden önce iki yemek kaşığı elma şarabından elde edilmiş sirke içmeyi deneyin.

Yapılan araştırmalar gösteriyor ki kilo kontrolünde elma şarabından elde edilen sirke işe yarıyor. Önerilen ölçü ise iki yemek kaşığı. Yemeklerden önce alınınca, bu sirke protein ve yağların yıkımına yardımcı oluyor. Ancak asidik olması dolayısıyla bazı kişiler bu sirkeyi sınırlı kullanmalı. Hatta hassas midesi olanlar ya da ülser gibi şikayeti olanların hiç kullanmaması gerekiyor.(çevirenin notu:Kullanılması gereken elma şarabı sirkesi.Yani elmanın önce şaraba daha sonra sirkeye dönüştürülmüş hali öneriliyor(apple cider vinegar).Bulabilirseniz bunu tüketin çünkü direk sirke yapılmış elmanın içilmesi mide için riskli olabilir)




Yorum Yazın

Etiketler:, , ,